Nöjd eller missnöjd?

Ja...överskriften säger nog allt!

Vi köpte ju ny soffa idag och den är verkligen jättefin! Dock mindre än vår gamla...men inte mycket på själva tvåsitsen. Utan djupet, divanen och armstöden är det som skiljer mest. 
Så vårt vardagsrum blev VÄLDIGT stort och...tomt! 😨
Så ja...jag har inte vågat göra mig av med våran....Theodor fick låma den tillsvidare...så får jag en chans att känna efter ordentligt.

Skulle nog kunna bli nöjd...men skulle behöva...mjuka upp rummet lite. Och...hmm...fylla det....*suck*
Behöver hjälp just nu känner jag, för jösses vilken beslutsångest jag har! 😴

Jaja...det löser sig säkert! I värsta fall får jag sälja den nya soffan och ta tillbaka min gamla. Eller spara ihop till den jag egentligen vill ha....jäkligt snabbt! 😂😂😂

Men men...har inte hunnit tänka klart då jag utöver tankar har plockat bort alla julsaker. Ja ni läste rätt! Tänk att jag (som älskar julen) redan har slängt ut den! *chockar mig själv*
Sen har jag även haft besök av Claes, Sandra och min söta lilla guddotter då de köpte en madrass av oss. 
Och nu har tjejerna krypit till kojs och vardagsrum samt Theodors rum är klart för stunden. 
Så själv sitter jag nu i nya soffan och känner efter....och ska fortsätta fundera över hur vi ska göra!?
Ciao 👄

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback