Städdag...

...hade jag idag här hemma medans maken var iväg och fixade service på bilen samt tvättade den. 

Det är i alla fall riktigt skönt att all städning typ är klart så bara små fix kvar. 😃
Har utöver städningen slagit in paket, pratat med mamma, fixat med disk och sopor, kollat serie, borrat upp en krok till mina slingor samt borrat upp ett väggfäste i sonens rum så jan äntligen kunde få upp sin gitarr jag fixade iordning till honom i julklapp! ❤ 
Bakade även de sista två tårtbottnarna så nu är det bara chokladbollar kvar att baka så är den biten också avklarad! *så skönt*
Har precis fått ryggmassage av maken så tänkte bara titta in, säga Hej och berätta om min dag innan jag tar en varm och avkopplande dusch som avslut på denna tisdag.
Imorgon är det en ny dag och då ska alla tårtfyllningar fixas och så har jag lite ärenden jag ska försöka ta itu med, så jag har mindre "måstesaker" att göra och mer tid över för familjen och mig själv på torsdag!  😉
Kort och gott har denna dagen gått i ett så det ska bli skönt att krypa ner i sängen om en stund!
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback