Trötter...

...är jag idag!

Har varit en lång vecka med planering, handling, ärenden, städande, bakning, paketinslagning mm.
Idag har det varit som mest att göra. Men fick fin hjälp av Emilia med chokladbollarna. ❤
Men nu är snart allting klart...bara helgen är slut. 😂😉
Sen kan man ta det lugnt ett tag i alla fall. 😃
Igår var Theodor hos Syon på skolan och när han kom hem hade han gjort sina val och därmed skickat in sin ansökan till gymnasiet.
Vad hände? Vart tog min lilla plutt vägen?
Känns som om det var igår han var liten, blek, rund och "skrikig"!
Och nu går han i åk 9 och ska snart börja gymnasiet! *mammahjärtat värker* ❤
Jag är liksom "bara" 34år och har 4 barn, är gift sen 13år tillbaka och varit tillsammans med min man i 15år. Räknar man med pojkarnas pappa i allt detta så har jag varit i förhållande "konstant" sen jag var 16år. 😨
Mitt äldsta "barn" blir liksom 18 i år. De andra blir hela 15, 13 och 9!?!!??!?
Vart sjutton tog tiden vägen?
Hur kan barnen bli så stora...REDAN?!?
Det känns som om jag inte hinner med alls längre. Tiden springer iväg och själv saknar jag de sär små runda tultande små "bebis" stegen och allt liv och fläkt!
Saknar det mer och mer. Saknar närheten, den villkorslösa kärleken, alla nya saker man får uppleva och lära (både barnen och sig själv),  men har inga önskemål om att börja om igen med allting! 
Hur går det ihop? Hur kan man sakna något så mycket samtidigt som man inte vill ha en liten till? 
Oavsett vad så måste jag nog lära mig att "hänga med bättre" för i den här takten hinner barnen flytta hemifrån innan jag ens hinner blinka. 😉😂😜
Jaja...vad är väl en bal på slottet? 
Nu måste jag fortsätta med alla förberedelser här hemma...
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback