Vaknade jätte...

...tidigt imorse och surfade runt lite på nätet eftersom jag ändå inte kunde sova.

Av en ren slump såg jag en bild på apelsinchoklad.
Och om jag inte minns helt fel fick alltid jag och min syster sådana av morfar. 
Saknat dem i många år och ofta tänkt att det vore kul att smaka dem ännu en gång.
Mamma...det var väl dessa morfar kom med???

Oavsett så var det ju så enkelt när man hade ett namn på det. Så tänkte:
"Jag bara måste googla på dessa och se om jag hittar dem!"
Så hittade en webbshop, som även har butiker i typ Stockholm och Örebro. Blev sååå glad och tänkte att detta måste jag beställa hem. 
Speciellt då de hade massor av utlänskt godis som jag vet att tjejerna här hemma gärna vill prova också.
Så tänkte sätta mig med en beställning...men tror ni inte på f-n att de inte har en enda jäkla produkt i lager??
Alla varor jag ville ha, och alla andra jag kollade bara för att, var slut! Står att de snart inkommer igen men känns jäkligt mysko att INGET finns i lager liksom. 😢
Förstår ni besvikelsen jag kände då? 
Först sååå glad och sen spänd och sen glad igen över att de faktiskt fortfarande finns...för att sen snopet inse att de inte gjorde det i alla fall! 😨
Så antingen får jag avvakta och se om det faktiskt kommer in igen, eller maila och kolla läget. Annars är det bara webbshop som ligger i USA och det blir genast så mycket dyrare. 😡
Jag lär ju knappast få med mig maken på en Road-Trip till Örebro för att köpa godis liksom! 😂
Även om vi gjort sådana resor tidigare till både Charlottenberg, Säffle och något mer ställe...men jan gillar inte att köra bil speciellt mucket och då är detta inte en prio sak att be om. 😂😂😂
Jaja...jag hoppas jag hittar en lösning på detta för nu jäklar SKA jag ha dessa! 

För övrigt har den här dagen gått till tvätt. Vi har öven varit till Lager157 och köpt mya vantar till lilltjejen, då hon tappat bort den ena. Såg då även att de fått in skitsnygga mönstrade leggins till barn. Och med ett så bra pris som 50kr/par så kunde jag ju inte låta bli. Så tjejerna fick ett varsitt par! ❤ 
Efter Lager157 blev det ett besök på Ica Välsviken för påfyllnad av mjölk. Passade då även på att hämta ut makens födelsedagspresent från dem.
Hemma fortsatte tvättandet och så fixa lunch. Sen när alla barnen kommit hem så åt vi tårta! Tack för presenten Ica! Den smakade gott! 😃
Resten av eftermiddagen har jag mest fixat med planeringen av fyllningarna i tårtorna till födelsedagsfikat och tvättat klart. Glott lite på tv, skrivit inlöpslistor, gått igenom post och reklam samt bokat klipptid till sonen.
Nu ligger lilltjejen för natten och själv ska jag ta en dusch innan klockan blir för mycket och jag hinner däcka på soffan! 😂
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback