❤ 13 år ❤

Idag har jag och maken varit gifta i 13 år och kollar man bröllopsdagar betyder detta spetsbröllop. 😍


13 år är inte jätte länge, men för oss är det länge. Speciellt då vi varit tillsammans i 15 (i oktober i år) och vi faktiskt "bara" är/blir 35år "gamla" (iår). 😂 
Jag minns vår bröllopsdag som i går. Mina fina pojkar, jösses så små. Och vår älskade dotter som inte kunde stå. 😍
Är så glad över att jag vågade ta steget och att du sa ja. Älskling...jag älskar dig varje dag!




Äktenskap

Det handlar om att vara ett och två på samma gång,
att vara sig själva,  men delar av något större.
Det handlar om att se kärlek i varandras ögon,
och att höra hemma var som helst tillsammans.

Det handlar om att steka pannkakor och kramas,
att vardagen blir skimrande med den man älskar.
Det handlar om händer som vill hålla varandra,
och om kroppar som vill somna och vakna tillsammans.

Det handlar om ett val som egentligen är självklart,
att inte kunna tänka sig ett liv utan den andre.
Det handlar om att behöva varandra,
och att alltid vilja vara tillsammans.


I vårens tid en ljummen vind
jag smeker mjukt din kind.
En sommar himmel blå och klar
vill för alltid ha dig kvar.
När löven faller och blir mull
pussar jag dig för kärlekens skull.
När vinterns flingor faller ner
älskar jag dig mer och mer.
I alla väder och dar
har jag dig kvar.

Älsklingen min!
Idag tänker jag lite extra på oss och hoppas vi får en chans visa vår kärlek lite extra för varandra denna speciella dag. 
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och är så glad att jag funnit just dig. 
Att det är just dig jag får leva mitt liv tillsammans med och att det är just dig jag får bli gammal med.

❤❤❤
Människor är som pusselbitar,
finns alltid två som passar ihop.
❤❤❤

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback