Besök

Igår "gick det i ett" fast inte så som att man hade fullt upp och fick koppla på duracellkaninen utan bara ta det lugnt.
Vi ficl nämligen besök av mamma igår, tillsammans med min fina systerdotter. De kom för att hämta mammas dator så de stannade på både mat och eftrrmiddagskaffe. ❤😍😚😘
Så igår bjöd jag på strimlad kyckling med ris och tacosås. Enkelt men så jäkla gott!
Och till fikat fick det bli kanelbullar och vaniljkaka...typ.

Resten av dagen gick åt till att veckohandla, äta glass med barnen, prata med grannen, hjälpa Juliette, smådisskutioner med maken, sonen, mamma och svärmor. *planering, planering*
Och så målade jag faktiskt klart den kommande 2 års presenten! 😆
Bara torka ordentligt och sen monteras.
Utöver detta var det bara vanliga saker som disk, sopor, dusch, dammsugning, tv och så fick jag måla lite i Emilias målarbok.
Har ingen egen och tänker inte direkt lägga pengar på någon heller då jag har en tendens att ge upp/tröttna på mina hobbys. 😨
Men det var lite kul (för stunden) och ett bra tidsfördriv. 😃

Så det var min gårdag!
Idag händer inte jätte mycket. Har fixat med lite smågrejs på mobilen nu under morgonen. Och i väntan på kaffet så tömde jag diskmaskinen.
Theodor ska iväg och bada med vänner och resten av oss ska möta maken sen gör att lämna in bilen, käka mat och sen avsluta med ett besök på Bergvik.
Utöver detta...inget planerat! *gött mos*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback