Blött

Vi hade ett bar riktigt sköna timmar på badhuset tillsammans. 

simmade genom vattenfall, åkte vattenkanor, drogs med av strömmar, klättrade på väggar, fikade och satt i bubbelpool! 😆


Framemot slutet ville Emilia åka mer vattenkanor så jag passade på att motionssimma några längder. ..visst, det blev bara 20 längder, men det är i alla fall fler än noll och då gjorde jag ju även lite nytta...inte bara nöje! 😂😉😜

När vi var klara där blev det ett besök på Toys"R"Us för letande efter present och Emilia köpte en grill till sig själv. *jösses*
Jag ger der max en vecka sen har hon garanterat tröttnat på den. 😕
Men men...det är hennes pengar så...

Sen var det raka spåret hem för att laga mat. Idag fick set bli kycklingwok i sweet chili med äggnudlar. *sååå gott*

Så nu har vi ätit, dukat av och fixat en matlåda, så bara disken kvar sen är man väl fri för resten av dagen...nä...kvällen. insåg inte att klockan snart är 5. 😂

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så mysigt

Svar: Det var jätte mysigt. :-)
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback