Dagen!

Förmiddagen målades det mest i barnens målarböcker. Fortsätter jag så här så har de snart inga bilder kvar att måla själva. 😳

Sen var vi iväg på en liten tur. Välsviken för att handla det jag missade i torsdags och tanka upp bilen igen.
Men det var ju inte därför vi åkte ut utan det var för att kolla på en kombinerad julklapp/present till Emilia.
Ja jag vet. Det är tidigt. Men med våra jobbsituationer och stora barn som önskar sig rätt dyra saker gäller det att ligga steget före.
Och ja...vi köpte den så nu är hon helt klar! *skönt*

När vi kom hem blev det att fixa lunch då vi alla var riktigt hungriga.
På menyn idag stod det panerad fisk med färskpotatis, remouladsås och rårivna morötter. Så himla enkelt men ack så gott!

Sen dess har jag spelat lite p0 mobilen, fixat med sisk och sopor. Fått besök av Claes, BeccaBus och Sandra så druckit kaffe och tölat.
Sen har det bara varit lugnt med att göra mig själv iordning och förbereda så mycket som går inför vår räkfrossa kväll med Marinette och Tomas. Ska bli så jäkla kul! 😆

Och nu är det mesta klart. Har dukat det som går ute och plockat fram. Så bara jag vet att de är på ingång ska jag ställa ut allting och förbereda välkomstdrinken!
Har väntat och längtar såååå länge på att få testa detta så det ska bli spännande! 😃

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback