đŸŽ¶đŸŽ”Europe! đŸŽ”đŸŽ¶

Dagen gick fort men ÀndÄ lÄngsamt. Frukost, plock, disk och sopor bestod förmiddagen av.

Lunchen lagades; filĂ©gryta med tagliatelle. 
Efter detta gjorde barnen sig iordning och packade medans sonen sorterade reklam för att sen dela ut. 
Flickorna drog till farmor och jag sjĂ€lv hoppade in i duschen för att göra mig iordning. Och i vĂ€ntan pĂ„ att rĂ€korna skulle tina la jag make-up. Massor av svart för lite "rockigare" kĂ€nsla. 😂



Sen första drinken med super god kvĂ€llsmat! 


Sen kom grannarna sĂ„ fler drinkar innan vi tog bussen till stan, en promenad till Mariebergsskogen, med ett litet stopp i Viken för mer drinkar, innan vi fortsatte mot vĂ„rt besök pĂ„ PIP för att stĂ€lla oss i folkmĂ€ngden i vĂ€ntan pĂ„ Europe! đŸŽ”đŸŽ¶



SÄn hÀrlig show! SÄnt tryck! Och jag Àr sÄÄÄ glad att jag valde att Äka ner trots vÀderprognosen. Speciellt dÄ det sprack upp och blev skitfint vÀder!



Efter konserten ett rundvarv innan 18+ omrÄdet för en cider.
NÀr solen gick ner blev det skit kallt sÄ vid midnatt valde vi att dra hem. Dock fick vi vÀnta rÀtt lÀnge i stan pÄ bussen sÄ fick bli en sibyllaburgare! *asgott*

Men en underbar kvĂ€ll, underbart vĂ€der, skitbra sĂ€llskap och perfekt musik! Tack Marinette, Tomas och Ă€lskling för denna skit roliga kvĂ€llen! ❀

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback