God morgon!

Varit vaken i ungefär en timme. Måste erkänna att det var lite skönt att slippa gå upp 5.30 denna morgon, även om jag nu bara lyckades sova till strax efter 7 så är det ändå sovmorgon för mig. 😂

Denna morgon spenderar jag återigen på balkongen med mitt kaffe, dock ingen tystnad eller ensamhet då bägge tjejerna sitter här med mig. ❤ 
Så jag bloggar och de spelar på mobilerna. Social familj eller hur!? 😂😂😂

Solen skiner och det gör att vi verkar kunna genomföra våra planer för dagen. Ska bli så gött att komma ut och göra något roligt med barnen...något "nytt". 😉
Lovar att uppdatera er under dagen med lite bilder. 😃

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback