❤ Härlig stadstur! ❤

När jag hade lämnat Emilia så gjorde jag och Juliette iordning det sista innan vi gick till bussen.


När vi kom in till stan blev det att kolla i massor av butiker. Prova, titta, känna och bara ta det lugnt. Var så skönt att slippa stressa, bara strosa och helt enkelt bara vara. 😃
Efter ett par timmar var det dags för lunch och vi valde att äta ute. Så My Thai fick stå för maten. Och det var precis lika gott som alltid! ÄLSKAR deras mat!

Sen blev det lite mer butiker och medans Juliette kollade på bikinisar så passade jag på att sola en stund. Och kan erkänna att det var snuskigt skönt. Avkopplande och precis vad jag behövde just nu känner jag!
Sen mötte jag upp Juliette igen, provade mer och kikade lite till innan vi kände att det var nog! Trötta och slitna som vi var så satte vi oss på torget och väntade på nästa buss hem.

Nu är vi hemma i lugnet. Så jag njuter av lite kaffe på balkongen i svalkande vindar innan det är dags att hämta hem Emilia från Idrottskollot.
Eftermiddagen sen? Ja ni, bra fråga! Vi får helt enkelt se vad den har att erbjuda. 😉 
Men nu dricka upp mitt kaffe för om ca 10-15min ska jag gå igen!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback