Härligt kvällsväder!

Behövde inte vänta länge alls på Malin, vilket jag borde förstått då det vankas kaffe. 😂😉😜

Och då vädret vände och vart så soligt så satt vi på altanen och tölade, drack kaffe och sllmänt njöt av solen. 🌞
Barnen lekte med Emilias nya grill, och nu innan de gick så hade de gjort egna marshmallows som de grillade. Så härligt med barn och deras fantasi. Och inser att jag måste hitta sådan vit rulle så jag kan göra sådana till Emilia. 😃

Har äntligen hängt maskinen med ren tvätt, tur det "bara" var arbetskläder. 😉
Och nu sitter jag i alla fall i soffan med min godispåse (dock inte öppnat den ännu), skrollat lite på FB och såg att min älskade dotter har det underbart i Stockholm med min älskade syster yster! ❤ Gud vad jag älskar er!!! 😍 
Då de lagt ut bilder på sig själva så "lånar" (på obestämd framtid) jag dessa bilder. 😂



Dock skönt att min prinsessa kommer hem imorgon. Saknar henne jätte mycket! 😢

Nu ska jag nog se om jag "kan få låna" min tv för att glo på film eller liknande, njuta av lite godis och bara ta det lugnt i soffan med min lilla hemmavarande familj. ❤

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback