Hemresan

Kom till bilen snabbt och smidigt. Och då det var i alla fall 4,5 timmar sen vi åt lunch skrek hela min kropp efter ätbart.
Så det första vi gör är att sätta oss i bilen och sen fika. En banan till mig och äpplen till resten av familjen.
SEN fick det bli kanelbullar och citronmuffins som bukfyllnad. Kan ju säga att barnen nog var lite hungriga då det bara sa slurp så var de slut. 😂

Sen satt jag mest och kollade på omgivningarna i väntan på att komma tillbaka till Sverige så man kan...ja använda telefonen tilö något annat än kamera. 😉

Medans jag fotograferade omgivningen så däckade ungarna i baksätet. Tänk vad söta och snälla de är när de sover. 😉 😜

Nä då! De är allt söta och snälla annars med! 😆
Fick en bild på mig och maken också...det är inte alltid man lyckas och de blir i alla fall okey. Men för en gångs skull gick det bra så jag delar den med er. 😍

Wohoo! Titta! Vi är i Sverige igen!

Hann knappt förbi skylten förrän det började surra enormt i min telefon. Såg då kommetarer, händelser och sms...som bara väntat i flera timmar på kontakt. 😂
Så kan det gå när man spärrat simkortet för utlandsanvändande...av säkerhetsskäl när jag åkte till Paris....för snart 5 år sen....och jag har fortfarande inte fått tummen ur att fixa tillbaka det till normalt. 😂
Är det sånt som kallas lathet kanske!? 😉

Men men...detta gjorde att jag åter igen kunde blogga. Men det tog sån jäkla tid att ladda upp bilder på mobilsurfen...så därför kommer alla inlägg så sent. Väntade ju tills vi var hemma ovh jag hade vårt wifi igen! 😆

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback