Hjälpte inte...

...att vila så efter 45 min gav jag upp och hängde tvätten i väntan på kaffe. 😂

Nu har den värsta huvudvärken släppt i alla fall plus att jag och maken planerat en liten tripp med barnen (bara hoppas att vädret vill vara lite på vår sida i alla fall),  men vad berättar jag inte nu utan det får ni veta när det är dags! 😜

Förut småpratade vi om bilsemester i Europa...så nu böev jag lite sugen på att faltiskt göra det någon gång med barnen, innan de blir alldeles för stora, men absolut inte utan en ordentlig planering. 
Så googlade lite för att få ett hum om det men JÖSSES vad mycket att tänka på. Så har någon av mina läsare gjort något liknande? Har ni tips, råd och förslag på var man ska åka? Hur man får det så billigt som möjligt? Vad man kan göra? Och hur man planerar för det bästa?
Jag tar tacksamt emot ALLA tips och råd jag kan få då varken jag eller maken är vana resenärer eller speciellt vana vid att göra bokningar och liknande. 😨
Förstår dock att det kan vara svårt att komma med tips mm i kommentarer till bloggen så här får ni min mailadress istället...har en känsla av att det är lättare med mail. 😃

[email protected] 

Hoppas verkligen att någon har bra tips eller kanske förslag på sidor man kan besöka för att få bra hjälp. ❤
Men men...som sagt så ligger det en bit framåt i tiden så inget jag kommer stressa upp mig över, men vore sååå kul!

Det enda jag är spänd över just nu är att klockan tickar och nu är det "bara" ca 3 timmar kvar tills Juliette kommer hem! ❤
Längtar sååå efter henne!

Nä! Emilia drog in kompisar så lugnet i vardagsrummet försvann så ska nog rymma ut på altanen en stund...är tystare där! 😂

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback