Massor avklarat!

Klockan är inte ens 12 och jag är nästan helt klar.
Har hittills:
-Tagit fram maten.
-Druckit morgonkaffe.
-Lagt in min rena tvätt.
-Ätit frukost och fått på oss kläder.

Emilia var faktiskt den som fixade frukost denna morgon och den åt vi ute på altanen. Svalt och skönt på morgonen där. ❤

Utöver detta har jag även fått dessa saker avklarade:
-Skrivit klart inköpslistan.
-Tömt och plockat i diskmaskinen.
-Vädrat ordentligt i alla rummen.
-Rengjort toaletter, handfaten, duschen,
badkaret, alla köksskåp, lådor, vitvaror,
köksmaskiner, bord, spis, fläkt, bänkar
och putsat alla speglar.
-Dammtorkat överallt.
-Dragit ur våra sängkläder, tvättat dem
och hängt ut dem på tork.
-Tvättat badrumsmatta och hängt på tork.
-Tömt och slängt alla sopkorgar.
-Plockat undan.
-Dammsugit.
-Fikat med Malin.
-Lagat och ätit lunch.

Så det enda som kvarstår av städningen denna veckan är skura!
Men det får bli senare då skurmedlet tog slut igår när tjejerna städade sina rum så måste handla först.
Och det är ju faktiskt inte så långt kvar tills det är dags för mig och Emilia att ta oss till Välsviken för veckans storhandling. 😆

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback