Mitt i veckan

Då har snart halva veckan gått och jag var lagom trött när klockan ringde denna morgon. 

Åter igen hade jag svårt att koppla av och somna igår så det blev senare än jag tänkt mig, men jag överlever det med. 😉
Sitter nu på balkongen och njuter av tystnaden och ensamheten. Maken har redan åkt till jobbet och tjejerna sover. Så passar på att få i mig lite kaffe innan det är dags att packa Emilias väskor och väcka henne för att lämnas på fritids och jag själv ska dra och jobba ett par timmar. Sen när jag kommer hem blir det att laga amt och äta innan Emilia kommer och sen ska jag nog fortsätta städa lite.
Idag ska det tydligen bli bra väder så eftermiddagen kanske kan bjuda på lite bad om man har tur, städningen kan man alltid ta i kvällningen! 😆

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback