Morrn morrn

Lördagsmorgon och man önskade åter en gång att få sova länge och bra. Men nope!
Istället har jag vridit och vänt på mig, sett en filmtrailer, pratat med älskling, druckit en hel del kaffe och målat med äldsta dottern. ❤

Känner att det nog börjar bli dags för frukost snart. Magen knorrar rätt rejält nu. 😯
Sen ska man fixa och dola lite här hemma innan vi ska ut på hemliga äventyr och små handla lite, då jag som vanligt glömde någonting. 😂
Resten av dagen blir väldigt lugn här hemma. Vädret är dåligt så ska laga enkel med god lunch, ta mig lite tid för egenvård innan kvällen kommer och det blor dags för räkfrossa och vin med vänner! ❤

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback