đŸ€ RĂ€kfrossa đŸ€

Hade en super trevlig kvĂ€ll igĂ„r. Började med att ge vĂ„ra gĂ€ster en vĂ€lkomstdrink. En sĂ„ kallad Ice Breaker. Åh fy sjutton vad gott det var! *slurp*

Dessa Àr gjorda pÄ Ecologica, ett vitt vin och sprite och sen piggelinglass istÀllet för is.
Man kan ta vilket vin man vill, gÀrna sötare variant. Och anvÀnda fruktsoda istÀllet. Vill man ha mer pÀronsmak sÄ kan man ta Loka crush pÀron istÀllet. Men mÄste sÀga att de var gudomligt goda...extra goda nÀr glassen smÀlte ner i drinken. *namnam*

Massa foda rĂ€kor med tillbehör blev det att frossa. Och Ă„ter igen tror jag det gĂ„r Ă„t sĂ„ mycket mer Ă€n vad det faktiskt gör sĂ„ trots att vi fyra vuxna plus en tonĂ„ring och 4 barn Ă„t sĂ„ fick vi massor över. 😂

Lite extra protein nĂ„gon? 😂
De var mĂ„nga, de var envisa men tvĂ„ av dem fick vad de tĂ„lde. En blev mosad av en vĂ„tservett (av grannen) och den andra blev spetsad (av min make). 😂

En kvÀll fylld med skratt och prat. Och den var vÀlbehövlig kan jag sÀga!
Och alla nya viner jag köpte för att testa var verkligen supergoda! SĂ„ kan rekommendera dem allihopa. 👍

Men nu fĂ„ bukt pĂ„ min tĂ€ta nĂ€sa och min torra mun. SĂ„ kommer sĂ€kert in mer senare. 😘

Permalink AllmÀnt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback