Rätt härlig...

...dag igen. 

Började dagen med att fortsätta försöka fixa mammas dator. Blev så jäkla glad dänär jag lyckades komma in i den OCH den funkade...dock inte problemfritt.
Så maken sa att den bör återställas. Och eftersom jag kom in i den så behövs ingen skiva för detta MEN självklart strular det så efter 47% gick det inte mer då hårddisken strular. Så gjorde ett nytt försök...samma sak hände igen och nu startar den inte alls igen. Så vänta tills sonen kommer hem med skivorna (om ca 2 veckor) för att göra ett nytt försök och funkar det fortfarande inte är det "bye bye och R.I.P" för denna elektronikpryl. *morr*
Jag HATAR teknikprylar!!!

Sen åkte maken och hämtade en kompis för att köpa grejor och skruva med bilen (då vi behöver byta bromsskivor och bromsbelägg), dock strulade ena sidan så där måste vi försöka på nytt med bromsskivan.

Medans han fixade med det tog jag hand om disken och lagade maten. På menyn idag stod det potatismos med kalasbiffar och lite sallad. Så jävla gott!

Sen klippte jag gräsmattorna medans maken trimmade och tömde gräskorgarna. 

Efter det blev det en sväng till svärmor för att hjälpa henne få upp en rullgardin, men borrens batteri dog, så till Stadium Outlet för inköp av en longboard till lilltjejen. Hon är sååååå glad och nöjd nu! 😘❤😍



Så jäkla snygg är den!!!




Sen Örsholmen för sol, bad och fika. 




Maken åkte sen för att köpa bult och köra David till bussen. När han var klar med det hämtade han mig och tjejerna, körde hem oss (då jag mår illa). Så nu är han tillbaka hos svärmor för ett nytt försök att få upp rullgardinen. Emilia åker longboard och Juliette leker med kortleken medans jag uppdaterar här. ❤
Men nu vätska och något ätbart!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback