Så öm!

Var så skönt när arbetsdagen var över och jag satte mig ner. Fötterna skriker efter ömhet, axlar och nacke gör skitont. Men men...en dag kvar sen tar jag helg! 😜

När jag kom hem var det bara att ställa sig vid spisen så man får mat i magen idag med. Plus att maken och äldsta dottern behöver matlådor tills imorgon...de vill visst också ha mat i sina magar. 😂
Latmansmat idag med. Stekte bara hamburgare...man har visst inte så mycket ork efter jobbet. 😦

Efter maten var det bara att ta disken, innan man ringde mamma. Så nu har jag hjälpt henne med att "få ansvar" för morfars telefon samt aktivera hennes nya simkort. Nu får jag bara hoppas att det funkar som det ska! 😉

Och nu när jag är klar med det så ska jag bara vila fötterna en pytte pytte stund innan jag ska hitta på något med Emilia. Hon vill visst gå till skogen och plocka blåbär, jag själv vill helst bara sitta på altan med lite kaffe, så får väl bli en visit i skogen!
Sen kanske jag kan få sitta på altanen med kaffe? Eller krypa upp i soffan och glo på serie?
Fast skulle behöva ta hand om vår rena tvätt...tydligen kommer den inte in i garderoberna av sig själv. 😨

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback