Sista...

Sitter jag här på balkongen med mitt morgonkaffe och försöker vakna.
Men huvudet dunkar, nacken är öm och jag känner mig lite febrig och fruktansvärt hängig.

Men det är bara att bita ihop och göra det bästa av dagen för idag är det sista arbetsdagen för denna veckan!
Ska bli lite skönt med helg och en chans att vila upp sig...så gott det går...för litt andra "jobb" med hemmet och familjen...ja det har man alltid. 😂😍

Efter jobbet ska jag försöka hinna med ett ärende innan hemgång och sen ska det städas. Det är ju torsdag och det är vår "hederliga städdag". 😴
Sen måste jag nog börja skriva inköpslista och en ny matsedel för den kommande veckan. Efter det blir det tid för vila. *längtar*
Men nu måste jag nog sluta skriva, dricka klart mitt kaffe för att göra mig iordning...snart dags att väcka liten så vi kommer iväg i tid. ❤

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback