Snart sängen här!

Efter lunchen så blev det att plocka undan och kolla igenom det sista innan en varm, lång och faktiskt lite jobbig promenad till Välsviken. På vägen dit blev jag yr, domnade bort i kroppen och mådde lite illa. Ett tag trodde jag att jag skulle bli tvungen att sätta mig.
Veckohandlingen gick i alla fall bra, men jösses vad mycket det var att handla. Så är rätt glad att jag och Emilia gick så pass tidigt som vi gjorde, annars hade vi aldrig hunnit med en glass i väntan på älsklingen. 😉😍

När vi kom hem blev det att packa upp och in alla varor. Usch, det tog lite längre tid än vanligt men gick ändå relativt snabbt. 😉
Samtidigt fixade jag mat åt älsklingen och sen skulle jag sätta på en kanna kaffe, men precis då fick jag ett sms om att besöket skulle komma en timme senare så istället la jag mig på soffan och småslumrade. DET var välbehövligt med tanke på all yrsel och illamående.
Sen blev det kaffe och fika med bästa familjen Jageberg! ❤
De skulle hämta sonen i Karlstad så då passade de på att komma förbi på en kaffe. Var underbart att kramas lite med dem igen och att få töla om allt och ingenting. 😍
Saknar dem jätte mycket sen de flyttade ända till Jönköping. 😢

Sen blev det att invänta Julietted hemkomst för att berätta om morgondagens utflykt vi planerat. Inte mycket men i alla fall en "liten" semestertripp tillsammans! ❤
..... here we come again! 😆

Sen ta in de rena sängkläderna från torkvindan innan jag och Theodor tog en promenad till områdets lilla pizzeria för egen tid med gott att äta och prata om allt och ingenting. Var underbart att få spendera lite tid med bara honom och jag känner att detta vill jag göra oftare! ❤ 😍

Och nu är vi hemma. Flickorna har lagt sig och jag har precis duschat och krupit i nattkläderna.
Imorgon ska vi åka strax före 7, så det är hög tid att krypa ner i vår renbäddade säng och bara ta det lugnt, få en chans att varva ner innan man somnar.
Och sen hoppas jag på bättre sömn inatt än den sista. 😴

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback