Söndag!

Dagen började soft trots att jag vaknade redan 6.00 och inte kunde somna om. Men då solen sken och det var behagligt ute gav det mig en chans att njuta av lugnet på balkongen. 👍

Maken kom upp och strax därefter kom Theodor hem för att packa det sista innan han skulle åka till sin pappa för ett veckobesök. Är tomt här hemma utan honom! ❤ 
Återigen var vi barnlediga så det fick bli frukost i soffan...

...till en ny film. Bra film! Bra skådespelare! Bra "historia"!
Betyg: 🎬🎬🎬🎬 

Sen förbereda maten, baka lite, fixa med disk och sopor innan det var dags att duka.
Flickorna kom hem och svärmor var med för lite söndagsmiddag. På menyn idag stod det potatisgratäng med rostbiff och sallad. Så jäkla gott!

Till efterrätt blev det kladdkaka med grädde och jordgubbar. Jag ÄLSKAR jordgubbar! Ge mig gärna mer....mycket, mycket mer! ❤

Svärmor har nu gått, maken sitter vid datorn, Emilia är ute och leker och Juliette spelar på sitt rum så jag passar på att slappa i soffan en stund. För nu...nu...är jag trött! 😂

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback