Tomt...

Var så skönt med Juliettes sällskap på Ica förut idag. Fick hon passa på att köpa något gott till tågresan också. 
Sen när vi kom hem var hon gullig och hjälpte till med att plocka in varorna innan hon packade klart och jag började med maten. På dagens meny stod det fiskpanett mes mos. Var inget sugen alls men det gick ner oavsett...och var faktiskt gott I slut änden ändå. 😂

Efter maten blev det lite kollande på tv mendans Juliette packade klart det sista.

Sen var det dags att köra henne till tåget. Och det kändes så fruktansvärt konstigt att vinka av henne vid tåget. Att släppa känslan i magen och intala sig själv att det kommer gå utmärkt. ❤

❤ Love and miss you! ❤ 

Iväg kom hon. Fram kom hon och "she's safe at my sisters place"!

Men måste erkänna att det är tomt utan henne, men är glad över att Emilia är hemma så man fått lite gos i alla fall. 😍
Så vi hade fredagsmys med henne och kvällens film blev denna:

Tycker fortfarande den är riktigt bra. Små rolig men samtidigt mysig. 
Betyg: 🎬🎬🎬🎬 

När den var slut så kollade jag kvällens film på tv...*love it A lot*

Och nu har jag krypit ner i sängen med en banan, lite choklad och filmen som startar på kanal 11. Får se om den är något bra. 😉

Så med detta "lilla" inlägg säger jag godnatt och hoppas ni får sova gott!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback