Bakning!

Förut idag bakade jag ju en kaka. Kan berätta att den var rätt god. Tror dock jag hade den i ugnen lite för länge då den var....torrare än den borde.

Men kommer fler gånger och nästa gång ska jag hålla bättre koll! 😉
Lovar att skriva receptet åt er imorgon så ni också kan testa denna delikata och chokladiga kaka! *slurp*

Efter fikastunden så var Juliette gullig och cyklade till Konsum för att köpa jäst, mjöl och honung. Så mamma och jag har bakat matbröd.
Tekakor till kvällsmat, frysen och frukost åt maken.

Sen fixade jag honungsfrallor som ska ätas till frukost imorgon av oss andra, så de står nu och jäser i kylskåpet. *längtar massor*
Och nu är allt klart, diskmaskinen igång och vi ligger för natten. 

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

Kakan var suveränt god....tack för receptet. Satt å jobb blev man också...=) <3 <3 <3

Svar: Varsegod!
Ja det är ju självklart! 😂❤😍😘
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback