Förmiddag

Var uppe svin tidigt då jag sov skitdåligt och vid 04.00 gav jag upp. 😣

Så jag har legat bra till i planeringen för eftermiddagens sommarkalas. Så jag och tjejerna hann t.om ut till I2 bakluckeloppisen en sväng. Och en del fynd lyckades vi göra, och denna gången inte bara till tjejerna. ❤ 

Här nedan ser ni Emilias fynd. Bara 70kr totalt. Jag själv gillar väskan enormt mycket! 😍


Och här ser ni Juliettes fynd. Endast 40kr för alltihopa. Hennes favorit är den vita klänningen (så klart) och jag själv är superglad över den splitternya bikinin från Cubus för bara en guldpeng! 😍


Och här ser ni mina fynd. Dock var mitt dyrare men jag är jätte nöjd ändå. Totalt 150kr. 😃

Väl tillbaka hemma har vi förberett det sista till Emilias kalas och om ca 15min drar det igång så nu har vi en väldigt spänd och sprallig tjej är hemma. 😍😘❤

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback