Fortfarande vaken! 😉

Men det har jag fĂ„tt jobba för. Började med att epilera benen, skönt dĂ„ det hĂ„ller bra mycket lĂ€ngre Ă€n att raka dem, men trĂ„kigt dĂ„ det faktiskt tar sĂ„ mycket mer tid. 😂


Efter benen blev det ögonbrynens tur. En rejÀl plockning, som dock gick smidigare Àn jag trodde.

Sen var det lĂ€tt fötternas tur. SĂ„ de har jag nu filat ordentligt och smörjt rikligt. KĂ€nns helt underbart! 😃
NÀr jag ÀndÄ höll pÄ med fötterna kÀnde jag att jag lika gÀrna kan fortsÀtta sÄ började med en pedikyr för att fortsÀtta med en manikyr.

Och sist, men absolut inte minst, nagellack! Hatar att mĂ„la pĂ„ mig sjĂ€lv dĂ„ jag aldrig blir nöjd. SjĂ€lvklart bör jag inte göra det sent pĂ„ kvĂ€llen nĂ€r man Ă€r extra trött och skakig, men kĂ€nde att jag var tvungen att göra nĂ„got mer för att fördriva tiden plus att jag dĂ„ har en sak mindre att göra imorgon! 😀

SĂ„ nu ska jag slötitta pĂ„ tv, medans naglarna torkat och i vĂ€ntan pĂ„ sonens hemkomst. Sen blir det sĂ€kert sĂ€ngen dĂ„ klockan ringer 6 imorgon bitti. 😮

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback