Hemma!

Då har man varit och hämtat Emilia från simskolan. Är allt lite skönt att ha henne hemma igen, även om man samtidigt tycker det är skönt att vila öronen när hon är borta. 😂❤😍

På vägen dit passade jag på att leverera "lite" rabarber till en bekant. Bara 1,7kg så förhoppningsvis räcker det en stund. 😉

Passade då även på att överlämna en present till deras nyaste familjemedlem. Skulle gett den för över 2 veckor sen, men varit fullt upp med all planering här hemma så tiden har inte riktigt räckt till. Men nu så!


På vägen hem från simskolan passade jag på att handla lite på konsum, så nu har jag i alla fall kompletterat så pass att jag kan laga maten imorgon som jag planerat och även på onsdag.
Och nu är varorna inpackade så jag sitter åter igen på min altan och njuter av vädret samtidigt som jag funderar på vad man ska hitta på resten av dagen?
De stora barnen drog iväg med kompisar för att bada så de är borträknade. Och maken kommer inte hem förrän närmare 19 ikväll från jobbet. 😍
Dock har jag lite skallebank så längtar mest efter kvällen och sängen tror jag. 😔

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback