Ingen sömn

Kunde inte somna om så fixade kaffe som jag intog ute till regnets "smatter" mot altantaket. 

Dröjde inte länge innan tjejerna började komma upp en efter en, men fick i alla fall en liten stund med min ensamhet. 
Sen har jag mest messat med folk (som är lika morgonpigga som mig) och gjort dagens plankan-utmaning. Tungt är det och vette sjutton hur jag ska klara av att utöka så snabbt som man ska enligt utmaningen? 😨
Men men...det löser sig säkert. Annars får jag köra i min egen takt! 😂
Om 2 timmar är Emilia på simskolan, jag själv funderar på att städa lite idag då vädret är perfekt för detta. Sen ska jag laga mat. Idag får det bli en kycklinggryta med ett kok av vad vi har hemma. *spännande*
Sen ska Anticimex komma och kolla vårt eventuella getingbo på balkongen innan det sen är dags att hämta på simskolan. *tråkdag*
Skulle vilka baka eller liknande. Men frysen är full så får inte plats med någonting mer...med andra ord är det tryggast att låta bli! 😂

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback