Jag är för gammal för det här 😂

Trodde jag tagit mig vatten över huvudet med att passa BeccaBus samtidigt som Elin och Moa, men de timmarna gick bättre än jag trodde. 

Visst! Började med att Becca var lite ego, allt...å då menar jag ALLT var hennes och så fort Elin rörde något sprang hon fram som en orkan och ropade "Nej! Nej! Nej! Beccas! Min!" 😂
Sen förstod hon och försökte leka med Elin istället...men det gick inte alls...Elin bara drog sig undan så Becca gav upp, tog en leksak och gick! ❤ 😍 
Elin såg sin chans så hon tog en annan, jätte nöjd, och lekte för fullt! ❤ 

Fick självklart bli lite matpaus. 
Elin ville varken ha pannkaka eller burkmat så hon fick en vällingflaska igen! Och några jordgubbar...det var tydligen gott i alla fall! 😉😂
Gott med både jordgubbar och pannkakor tyckte däremot Becca! ❤ 

Strax därefter kom Claes så Becca åkte hem. Elin fick ny blöja och nya kläder...inte alltid blöjorna håller allt på sin rätta plats. 😝
Och sen var det bara att hålla henne lugn och vaken tills Sofie kom.
Alla barnen borta (utom mina då) så Emilia fick sin efterlängtade glass och en skål med popcorn och därmed spenderar hon en lugn kväll i sin säng till en film. *passar mig perfekt*

De andra barnen sköter sig själva och maken glor på fotboll så jag passade på att ta min jätte varma och väldigt efterlängtade dusch! Så jäkla skönt! 😆
Tyvärr blev jag inget piggare av den (vilket faktiskt hade varit skönt) istället är jag bara tröttare. Ögonen svider, magen kurrar och kroppen är helt slut. 😴

Egentligen hade jag en plan på att krypa ner i sängen och sova nu. Men tror jag ska försöka se någon gammal klassisk film, äta något och njuta av min säng och tystnaden...maken ska ju ändå se på fotboll resten av kvällen! Och DET VILL INTE jag! 😂






Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Tack för att du e du o alltid finns o ställer upp.

Löv U

Svar: Gör så gott man kan i alla fall ❤
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback