Jaha!

Fick i mig kvällsmat och då maken gjorde igår (fryspizza)...


...så fick jag offra mig idag! 😂

Nu har han gått och lagt sig då han ska upp senast 5 för att jobba och jag själv sitter i soffan och funderar över vad man kan göra för att hålla sig vaken tills sonen kommer hem!?
Lutar åt lite egenvård så som plocka mina egna ögonbryn (känns dock inte speciellt lockande efter att jag plockat på mina två tonåringar idag), ta ett fotbad med lite filning av dessa fötter och epilera benen så jag kan visa mig i något annat än byxor kanske!? 😂
Sen får jag nog försöka klura på skattjakten som Emilia vill ha på sitt kalas på söndag...har absolut ingen aning om hur jag ska göra den eller någonting....skulle lätt kunna leja bort detta till någon som vet hur man gör!
Någon som känner sig sugen kanske? 😉

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback