Jösses!

Har spenderat större delen av eftermiddagen med tvätt, plocka ner från väggar, flytta möbler, läsa kartor, slipa väggar, tvätta väggar och herregud vad dåligt sängpanelen (gjord av tapet) satt då. Kunde ta i ena hörnet och dra av hela tapetbiten ju. Mysko men skönt då det blev MYCKET mindre slipande att göra! 😆

Tomt blev det i rummet när väggarna blev tomma och kala. 😨

Familjen fick ha fredagsmys utan mig då jag fortfarande höll på att tapetsera och jag har verkligen slitit som ett djur med det rummet idag och så blev jag ändå inte klar. 😠
Limmet tog slut så får så snällt vänta med de sista "tre" j***a våderna tills butiken öppnat imorgon. 😭
Sådana saker stör mig...såååå jäkla mycket!
Men men..så här ser det ut nu i alla fall!

Så nu sitter jag ute på altanen med extremt ömma och värkande axlar, nacke och rygg. Försöker peta i mig en cider (så kallt och gott i denna värme) men det går segt då det värker så fruktansvärt så överväger att krypa ner i sängen och sova istället! 

Hur har er dag varit då? Har ni fått det utlovade regnovädret med blixtrar och dunder ännu? Enligt min mobilapp skulle det kommit i onsdags och fortsatt fram tills inatt/imorgon...hmmm...inte sett röken av detta oväder ännu. 

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

Försök att njuta....vi har haft åska idag. <3 <3 <3

Svar: Är nog för trött och sliten...går trögt nu.
Vad skönt för er. ❤
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback