På gång!

Då har vi varit och handlat för den kommande veckan samt morgondagens sommarkalas.

Maken kör nu svärmor för att handla tillbehör till hennes nya golv så jag passade på att fixa med påsarna till skattkistan. Så jag borde börja filura på ledtrådar mm så jag sen bara kan göra skattjakten effektivt sen när jag har allting hemma.

Har även varit ute med sopor och tagit disken. Så nu vilar jag på altanen och funderar över maten idag. Har ingen som helst aning om vad mans kan/ska äta. Och är heller inget sugen på att laga mat. Är mer sugen på att ha en riktigt lat dag där jag gör så lite som möjligt. Tänk vad skönt att få vara riktigt lat! 😉

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback