Så TRÖTT!

Som jag skrev i natt så var inte riktigt Elin och jag på samma sida av vad man bör göra. Så somnade inte förrän närmare 02.30, vaknade till någon gång mellan 5.00-5.30 (såg maken vid datorn) och somnade lika fort tills väckarklockan ringde nu 6.00. 😴

Jag skulle lätt kunna (och vilja) sova några timmar till men ska iväg med Emilia kl 9.00 för att lämna på cirkusskolan och innan dess ska jag få henne, mig själv och Elin klara. Plus fått igång en maskin med tvätt...eller två. 
Så nu dricker jag kaffe ute på balkongen för att försöka få lite "fuskenergi" innan det är dags att göra mig själv iordning så jag sen kan koncentrera mig enbart på de andra två, så jag vet att vi blir klara och kommer iväg i tid.

Sen blir det direkt hem och se till att Theodor kommer iväg i tid och sen se till att vi kvarvarande 4 får i oss lunch innan det är dags att hämta igen.
Måste erkänna att det är riktigt skönt att maken slutar tidigare idag, delvis pga nattens sömnbrist men även då jag ska vara barnvakt åt BeccaBus i eftermiddag också. Så jag kommer behöva så mycket energi idag med mina tre ungar, plus en extra halvstor unge OCH 2 st småttingar på ca 1,5år. 😥
Har ni energi över? Skicka gärna det till mig då! 😂

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback