Skolavslutningar!

Då var jag och tjejerna helt klara. De gick iväg till skolan och oj vad fina de är! 😍




Älskade tjejer! Jag önskar er ett underbart sommarlov. I Augusti sen är det redan dags för åk 3 på lilla Emilia och åk 7 på Juliette. Jösses vad tiden springer iväg! Älskar er nu och för alltid!
❤ ❤ ❤

När de hade gått var det bara för mig att fixa klart mig själv och det allra sista inför grillningen och säga hejdå till Theodor.
Har lika fin han när han knallade iväg. Så välklädd men ändå enkelt. Är så välsignad med så fina barn! ❤😍


Sen var det bara att sticka iväg till Juliettes skola för att kolla lite på hennes avslutning, svärmor var så gullig och gick på Emilias. ❤
Efter ca 25min på Juliettes avslutning skyndade jag mig hem för att fixa det sista med lite smågrejor för att överraska sonen.



När jag nästan var klar så kom Claes med min sista minuten beställning, då klanten jag hade glömt handla några grejor. Sen på med skor och låsa för att gå till kyrkan för Theodors avslutning. 

Älskade unge!
Grundskolan är nu avklarad och du är "fri". Nästa steg är gymnasiet innan det riktiga vuxenlivet drar igång! Du har klarat skolan galant och vi vet att du kommer fortsätta klara dig galant.
Vi är så STOLTA över dig!
Älskar dig nu och för alltid!
❤ ❤ ❤

Väl hemma var det mest betygen som hägrade i tonåringarnas huvuden! 
Juliette fick riktigt bra betyg. Hon har höjt många och fick sitt första A. Hon är så glad och stolt över sig själv. Och vi är lika stolta vi över hennes framsteg! ❤ 

Theodor var jätte glad för sina betyg han med. Vilket han verkligen ska vara! Han har lagt ner lite mer tid och energi och därmed även höjt sig i nästan alla ämnen. Vilket också gjorde att han höjde sina poäng med 10. Så fortfarande ingen risk att han skulle bli av med sin plats på Tekniklinjen han helst vill gå! Bra jobbat! Vi är så stolta över dig! ❤ 

Sen självklart paketöppning! Flickorna fick en liten peng av oss, Emilia sparar till en airboard och Juliette ska till moster i Stockholm en helg så extra pengar är alltid välkommet! 😍
Theodor fick en riktigt bra och komplett rakapparat samt 1000kr. Så nu är vi ett litet steg närmare vuxenlivet. 😍

Och som extra hängde vi också blommor runt halsen på honom OCH en flaska champange (självklart alkoholfri då han bara är 14) med ett champangeglas....när han kom ut från kyrkan.

Sen var det bara att ställa fram mer stolar, plocka ordning och börja med mat! Alla var såååå hungriga!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback