Vatten över huvudet?

Morgonen var lugn med frukostbestyr och få barnen klara för skolan och sen en hel del rensning på Emilias rum. 

När de gick bestämde jag mig för att ta och rensa lite mer sär utan henne med och tvätta en hel del av hennes kläder innan jag tog bussen till Våxnäs för besök på Rusta och Stuvbutiken för lite "shopping".

Nu har jag precis hängt den sista tvätten och petat i mig lite lunch. Idag blev det kycklinggryta och tagliatelle.

Medans jag satt på balkongen och åt min lunch, började jag fundera på vad sjutton jag gett mig in på!?
Har jag tagit mig varten över huvudet nu? Och kan fredagsmyset bestå av renovering? 😂
Hur i helskotta ska jag klara detta själv? Kanske blir lättare och roligare om man dricker cider samtidigt? 😜😂

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

Asgarv cider gör det nog lättare men hur blir det med slutfinishen? <3 <3

Svar: 😂 Äsch! Vem bryr sig om slutfinishen? 😉
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback