Ännu en tidig...

...morgon för min del. 😴
Förstår inte vad det är som väcker mig. Vill inget hellre än att sova länge så man slipper dessa extremt långa dagar. Men men...någon gång kanske jag lyckas sova riktigt länge om jag har tur. 😉
Sonen har inte ens lagt sig ännu han. Så den ungen lär ju inte vara speciellt pigg idag. 😂
 
Det blev inget Grey's Anatomy för min del igår. Istället blev det boxningsfilm med maken. *inte oväntat*
Dock var han jätte trött så efter halva ville han pausa och lägga sig. Så antar att vi får se klart den ikväll eller liknande.
 
Så torsdag idag, det innebär städdag här hemma. Och när vi är klara med den ska vi åka iväg med barnen på lite sportlovsaktiviteter.
Inget märkvärdigt denna gången heller. Men flickorna har varit nöjda hittills och då är jag nöjd. ❤
Känns lite skönt att de fortfarande uppskattar små aktiviteter, så länge man umgås som familj. Skönt att det inte måste vara stora, kostsamma aktiviteter. Men det kommer någon gång det med. *hoppas jag* 😉
 
Efter detta blir det en tur till Välsviken. Sonen ska in på elgiganten och köpa någon stol (tror jag), och vi behöver fylla på mjölkförrådet så vi klarar oss tills imorgon när det är dags att veckohandla igen. Har bara en öppnad kvar och det kommer inte räcka långt alls. 😯
Men nu ska jag sätta på lite kaffe tror jag. Alla andra sover (förutom sonen) så jag kan få en riktigt tyst morgonstund...med bara mig och kaffemuggen! ☕
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback