Äntligen hemma!

Kom precis innanför dörren så det blev lite mer än 6 timmars jobb idag. *gött*

Och det känns nu, fötterna pulserar så där obehagligt som de gör när man stått och gått en heldag.😉
Längtar något enormt efter en varm skön dusch. Den är såååå välbehövlig för leder, muskler men även för renheten för nu känner jag mig som en stor dammtrasa! 😂
Kanske inte konstigt efter typ 18 rum plus att det blev panik på Scalateatern så fick hoppa in och städa där innan öpping. 
Men duschen får vänta ett tag då jag får ställa mig vid spisen och fixa mat. Familjen är visst hungriga! 😋
Borde jag också vara, men känner mig uppe i varv och snurrig så de känslorna har inte riktigt infunnit sig ännu...men de kommer garanterat!
Så...hur har er lördag varit än så länge? Hur ser er lördagskväll ut då? Dela gärna med er!
Nä...dags att laga mat. Så hörs senare.
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback