Äntligen! (Trodde jag)

God morgon!
Har redan varit vaken i 1,5 timme, men får faktiskt skylla mig själv så jag somnade på soffan innan 22 igår och somnade om i sängen lika snabbt efter att maken hade fått med mig ner. Och har sen dess sovit som en stock! Kan ju ärligt säga att var riktigt jäkla skönt! 😆
 
Har precis fått mitt kaffe och blev så glad när blogg appen hade kommit med en uppdaterind och den stängdes sen inte av när man klickade i själva skrivrutan.. meeeeen...varför rätta ett fel ordentligt direkt?
Visst du kan skriva...men så snart du trycker på mellanslag så försvinner det förra ordet och du kan skriva det nya. 😂😂😂
Så frustrerande så vet inte om man bara blir trött, irriterad eller förbannad. 3 veckor som appen onte fungerat och misstänker då det lär dröja 3 veckor till innan en ny uppdaterind, som kanske ändå inte kommer funka som den ska! *jösses*
Men men...får fortsätta blogga via nätet ett tag till, teots att det är frustrerande då det krånglar och så. Men det funkar så skit samma! 😉
 
Idag är det 3:e dagen på sportlovet och vi hade en plan, men då Juliette sover borta igen, och därmed kommer hem så sent, så får vi återgå till originalplanen och ta våra uppgjorda planer imorgon (och tvinga henne att sova hemma inatt), och återgå till de ursprungliga planen idag...inga alls! 😂
Så tror jag ska ta en tur till stan, misstänker att jag får med mig lilltjejen, för att köpa det jag behöver för det kommande tårtbaket samt några små saker för att kunna ha pyssel med barnen någon dag. Har nämligen hittat en sak jag skulle vilja göra...men får se vad som behövs och vad det kommer kosta. Tur vi har TGR, Nille och Lagerhaus då de brukar ha riktigt vettiga priser! 😆
 
Sen blir det de vanliga sakerna som att laga mat, fixa med disk, rengöra och plocka. Ska nog dra över med dammsugaren igen också. Sen ska jag försöka hinna bala något smarrigt, tillsammans med de barn som vill, innan vi får besök i eftermiddag av bästa Claes, Sandra och älskade Rebecca. ❤
 
Och känner jag min lilla dotter rätt så kommer hon garanterat vilja spela sällskapsspel! ❤ 
Nu ska jag njuta av mitt kaffe i tystnaden så lämnar detta nu. Men hörs säkert mer under dagen! 
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

God morgon! Bra att du kunde sova här tog det en j...a tid att somna och sen vid fyratiden i morse väcktes jag av grannarnas bråk. Börjar bli så jobbigt. Kram. <3 <3 <3

Svar: Lider med dig ❤
Love you forever! 😚
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback