Äntligen...

...är alla barnen klara med att städa sina rum!

Eller ja...de två stora var klara för lände sen men Emilia sega som vanligt. ❤
Theodor sitter och sorterar reklam och han var precis ut till mig i vardagsrummet och gav mig en bunt. Fördelen när barnen jobbar med detta i vårt område. Förhandstitt deluxe! 😂

När Theodorkom hem från skolan idag så hade han sin skoltröja på sig. Nu när jan går i 9:an så kan man ju köpa en klasströja och han ville så klart ha en. Och i morse delade han ut dem i klassen så hela dagen har de allihopa gått runt i sina tröjor. Den är både snygg och cool och han är nöjd...så jag med! 😆
Juliette åt inte maten i skolan och är hungrig. Så för första gången tog hon eget initiativ och står nu och steker pannkakor! Det för mig så glad! 😃 Min älskade duktiga dotter! ❤ 
Själv blrjar jag känna mig trött och uttråkad. Har spenderat någon timme i soffan med några avsnitt...men det är inget roligt längre.

Sen är jag törstig trots alla glas vatten jag druckit, men just nu hjälper det inte!? 😕
Har fortfarande inte fått tummen ur så ingen tårtbotten gjord och heller inga dekorationer...men men...jag har ju ändå lite mer än en vecka på mig och som vanligt jobbar jag mest effektivt under press...även om jag egentligen hatar just pressen. Konstig människa...jag vet. 😉
Så...hur har er dag varit? Gjort något roligt? Annorlunda? Spännande? Eller vara vardagligt? Eller vara varit?
Ciao! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback