Barn nr 2...

...nu ivrigt springer på. 
Hon smäller och river hårt, 
i varendaste lilla vrå.
Ett påskägg hon hoppas hitta så! 😂

Än så länge har Juliette inte hittat sitt "ägg", utan endast sin brors. Jag tyckte jag gömde hennes lätt och hans svårt, men tydligen inte. 😂
Det mest komiska är att hon letat länge i köket, och bägges är gömda där inne. 😂😂😂
Det som är ännu mer komiskt är att hon nu gått vidare....så det lär dröja en stund till!
❤ ❤ ❤
Sen sist jag skrev så har jag förberett frukosten, så den behöver bara tillagas. Jag har även förberett en del av påsklunchen. Så nu är det inte jätte mycket kvar att göra sen när det är dags. Det är skön. För då har jag lätt tid över för en varm och skön dusch för att verkligen vakna till ordentligt!

Ja ni!
Min dotter letar fortfarande...undrar hur länge till hon orkar innan hon ber om en ledtråd från självaste påskharen? 😂
Eller så kanske påskharen ät snäll och ger henne en, som för Emilia? 😉
Påskharen är snäll idag! Juliette precis en liden ledtråd har fått! 😆

I detta rum mamma din skapar gott.
Nere på fiskens nivå 
du din lilla present ska få!
//Påskharen

Ska bli spännande att se om hon hittar den! 😂
Yeeeeeeey! She found it! 😆 

Och här hade den listiga påskharen gömt den! 😃

Nu var den äggjakten över. Så snart dags att börja med frukosten och då självklart väcka sonen! ❤ 
Men först dricka upp mitt kaffe, innan det är kylskåpskallt! 😂

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback