Coffee

Blev en dusch, kläder och slänga tandborsten i munnen innan det fick bli en morgonpromenad till Konsum för inköp av kaffe! 😆

Dock var det helt utplockat så de hade ingen av de två sorterna jag brukar köpa (kharisma & mellanrost), så fick välja något annat. Det fick bli detta:
Betyg: ☕☕☕☕
Riktigt gott faktiskt! 😉

Skulle köpa batteri också, men glömde vilket jag skulle ha innan jag kom dit. 😂
Så nu sitter jag på balkongen och dricker mitt kaffe och njuter av den lilla solvärme som kommer fram mellan molnen. Gött!

Ska snart ta och fixa lite frukost då magen knorrar rätt fint. Och äta måste jag ju göra om jag ska orka med dagen...oavsett vad man ska göra.
Men först...mer kaffe och sol! 🌞

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback