Då var man...

....hemma igen!

Gick bra på jobbet men var en hel del att göra. Massor av avreserum så slita fick jag allt göra! 😂
Men det är så det ska vara. Då är det extra skönt att komma hem och känna att man är "ledig".
Så eftermiddagen, hur ska man spendera den då?
Jo..jag ska fixa mat, vika och lägga in ren tvätt, göra nya snickerskakor, planera morgondagen, kolla över inköpslistan, eventuellt ge Juliette manikyr (personligen tycker jag det är bättre att vänta tills typ torsdag eller liknande), tror det behöver dammsugas igen, fixa med disken och självklart en varm skön dusch så jag slipper känna mig som en stor dammvippa! 😂
Ja och så läsa läxor med lilltjejen och sen de vanliga kvällsbestyren. 😆
Känns som om jag behöver kaffe...MASSOR av kaffe! 😂😂😂
Hur har er förmiddag varit då?
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback