Dagen än så länge...

Då var förmiddagen borta ännu en gång!

Efter frukost och kläder så blev det en promenad. Inte lika skönt ute i dag som de sista, men det var friskt...vilket är gött! ☺
Blev en promenad till Konsum (för inköp av ballonger och påskbrev), för att sen gå vidare mot svärmor (för att hämta en bricka), där blev det en liten "paus" med kaffe och ge Zorro en liten present.
Den fick han upp snabbare än jag fick fram kameran! 😂
Men hann i alla fall få någon bild (och film) innan hela påsen med baconsnacks var slut! 😂
Jag tror faktiskt han gillade presenten. Speciellt med tanke på att han knappt släppte oss med blicken eller lämnade vår sida under resten av vistelsen. ❤
När vi kom hem fyllde jag tårta nr 2 och plastade in den, så nu står den och gottar sig ordentligt i kylen. 
Sen vispade jag mer grädde och spacklade tårtan jag fyllde redan igår. För att sen vispa och färga mer grädde så jag kunde spritsa den också.
Fy sjutton vad grädde det gått åt till dessa tårtor. Och då är jag ändå inte klar. Visst! En del har kasserats då jag gjort för mycket av vissa grejor, men ändå!
Och då har jag nog inte ens grädde kvar så det räcker till de sista delorationerna imorgon...så måste nog be dottern köpa med mer sen...tror nämligen hon skulle till stan efter skolan. *tur*
Hoppas våra gäster imorgon inte har något emot att gå hem och känna sig riktigt..mätta...feta! 😂😂
Har även fixat lunch så maken och jag fick lite mat i magen. 🍴
Idag blev det lövbiff gryta med ris. Absolut sista gången vi äter just den grytan i alla fall! 😵
Och nu ligger jag på soffan och funderar över hur man ska spendera resten av tiden tills barnen kommer hem och livar upp stället lite!?
Hur har er dag förflutit hittills?
Några roliga aktiviteter ikväll då?
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback