Dags för sängen.

Fördrev lite tid tillsammans med tjejerna förut med att måla påskbrev, ända fram till 21.25 när Emilia skulle göra sig klar för natten. 


Efter det så försökte jag se klart ett avsnitt på datorn, men det hackar och slutar fungera hela tiden. Så gav upp för att tvätta bort sminket med den nya sminkborttagningen från Nivea som jag skrev om igår.
Vet inte vad jag ska tycka. Den tog allt smink jätte lätt förutom mascaran. Trots flera rondeller indränkta med medlet så har jag fortfarande mascara kvar. Inte mycket...men det är fortfarande där. Ska testa lite mer imorgon så får vi se. Kan ju vara pga att jag hade väldigt mycket mascara på fransarna som ställer till det. 
Men trots detta tycker jag den är bra. Den tog allt annat smidigt och trots den lite oljiga konsistensen så känns huden både ren och väldigt len...inte alls oljig och fet som jag först trodde! 👍
Så om jag ska ge den ett betyg så får den 4 läppstift av 5 möjliga!
💄💄💄💄//💄💄💄💄💄

Nu har jag precis avslutat ett skypesamtal med maken och därmed krypit ner i sängen. Saknar honom så mycket. Sängen är alldeles för stor och tom utan honom bredvid! 😢
"MISS YOU MY DARLING!"
❤😍👄👄😍❤

Men trots detta hoppas jag på en natt med god sömn så jag vaknar pigg och utvilad. Lite sovmorgon vore inte fy skam nu när vi är lediga. Men ska inte begöra för mycket....så känner man sig bara..."ego". 😉
Så jag hoppas ni haft en bra dag och att ni har haft en minst lika bra kväll!?

"GOD NATT & DRÖM SÖTT!"

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback