Det går...

...framåt här hemma. Tvättmaskin nr 2 snurrar, diskmaskinen är tömd och iplockad, maken har åkt till svetsprovet och jag har precis ringt tandläkaren för att boka tid åt Juliette, så får bli en promenad dit sen också!

Har även fått tag på sonen så han kan meddela Juliette att hon ska möta mig hos tandläkaren, får man inte tag i skolpersonalen får man vara glad över att man har fler ungar på samma skola...i alla fall i 3 månader till. Sen är dottern så gammal att hon kan ha egen mobil i skolan! 😆
Så nu ska jag nog hänga första maskinen med ren tvätt och sen...ja det vet jag inte ännu!
Antagligen mest vänta på tvättmaskinen och att maken ska bli klar så vi kan åka och handla lite. 😊
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback