Eftermiddagen!

Den flöt på helt okey men väldigt snabbt, men antar att det blir så när man är sysselsatt! 😉

Så detta är hur jag har spenderat den:

👍Vikit ren tvätt
👍Kokat ris
👍Värmt Tandorii kyckling
👍Dukat för lunch
👍Ätit lunch, om än lite sen
👍Planerat morgondagens schema
👍Satt igång diskmaskinen
👍Messat med Claes och svärmor ❤
👍Fått Emilia att plocka undan på sitt rum
👍Pratat med mamsen ❤
👍Gjort ny snickerskaka (se bild längre ner⤵)
👍Lagt in den rena tvätten i garderoberna
👍Fikat med svärmor ❤
👍Läst läsläxa med Emilia
👍Tömt diskmaskinen
👍Plockat i diskmaskinen...igen 😯
👍Pratat med mamsen igen ❤
👍Skrivit klart inköpslistor
👍Fått i Emilia kvällsmat 
👍Pratat med sonen om viltiga saker
👍Duschat
👍Fått Emilia klar för natten

Ja...det var nog allt för stunden. Trodde jag skulle behöva dammsuga idag igen, men de få spillsmulorna av baket tog svärmors lilla hund reda på! 😂😉❤
"Älskade lilla Zorro! Så fin!"

Nu är det typ dags att natta min lilla dotter och sen borde jag fundera över kvällsmat till mig själv innan jag svimmar eller liknande. 
Bara synd maken inte är speciellt hungrig, för då måste jag äta något tråkigt....helt ensam! 😢
Hur har er eftermiddag varit då? Förhoppningsvis lugnare än min! 😉😂
Dock blir nog inte morgondagen mycket lugnare då det blir jobb igen, sen går det säkert i ett hela eftermiddagen då med! 😆
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback