En väldigt speciell dag!

I dag är det ingen vanlig dag, utan en väldigt speciell dag! 

För 13 år sen föddes min älskade dotter och min största dröm blev sann! 
Jag minns som om det vore igår, när vi gjorde UL och fick veta att vi skulle få en liten tjej. 
Var så glad och spänd men samtidigt för "rädd" för att fullt ut våga tro.

Men en liten tjej vi fick. Och mitt hjärta rusade. Jag var så glad över mitt efterlängtade lilla hjärtebarn! 

❤❤❤
Du älskade barn som ligger vid min barm
Din utstrålning bländar mig, du är så varm
Små fötter, små armar, små ögon och tår
Ditt skrik, ditt skratt, dina små knubbiga lår
Finns det någon starkare känsla 
än kärleken till dig?
Och den dagen du föddes,
och kom till mig?

Varje dag finns du i min själ, i mitt hjärta
Ett liv utan dig skulle bestå av tung smärta
Jag minns när du låg vid mitt bröst
Och jag pratade med kärleksfull röst
Att se ditt första leende, din första tand
Att hålla i dig och smeka din fina lilla hand

Jag tycker du är fantastisk, en stjärna
Och du kommer alltid vara min lilla tjej
Oavsett hur gammal du egentligen är
För du ska veta en sak min älskade skatt
Jag älskar dig så både dag som natt
Inget i världen är viktigare för mig
Och inget i världen älskar jag så som dig!
❤❤❤


Och nu har det redan gått 13 år. Min lilla dotter börjar bli så stor!
Älskade Juliette, jag vill verkligen ge dig allt. Du är så speciell, vacker, kärleksfull och omtänksam. Och varje dag är jag tacksam över att få ha dig i vårt liv, älska dig, fostra dig och se dig växa upp till den speciella och underbara kvinna jag vet du kommer bli.
Så stort grattis på din dag idag!
Lovar att fira dig ordenligt hela da'n!

Dare all your dreams
Always belive in yourself
Uncover hidden talents
Go on adventures
Have fun and be happy
Treasure tiny miracles
Embrace life
Reach for the stars

Några ord på vägen
👣
Försök att ta tillvara
allt gott som livet ger.
Se det stora i det lilla
så kan guldkornen bli fler.
👣
Ge dig tid att reflektera 
en stund i lugn och ro.
Låt sanningen bli vetskap
men släpp även fram din tro.
👣
Och när du möter mörker
och livets värsta kast,
känn då hur livet rör sig
och ljuset får kontrast.
👣
Känn att du får styrka
av det som gör dig svag,
att där finns nåt att lära
av allt som sker var dag.
👣👣👣

Så till min fina födelsedagstjej, här kommer det massor av grattis kramar och pussar!
Från: "Lilla mamma" 👄


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback