Fikabesök!

Så där!
Då har vår besökt åkt hem för att natta Gudmors lilla älskling! ❤ 
 
Så jag ska med andra ord alldeles strax sätta mig med recept och bilder åt er. ☺
Juliette har hittat hem med sin kompis så de ska nu spela "Den försvunna diamanten", Emilia är hos en kompis och leker. Roligt för henne då hon väntat hela dagen (mellan aktiviteterna) på att han ska sluta fritids. 😃
Och snart kommer väl sonen hem från farföräldrarna också! Längtar efter att få hem honom. Även om han mest är på rummet och spelar dator så är det tomt utan honom här hemma! ❤
 
Ikväll då? Ja...jag ska ta en dusch så jag får ur hårsprayen. Och den vill jag gärna se Grey's Anatomy ikväll...men får se om maken vill se film, som förra veckan, för då blir det inget med det! 😬
Ska väl tömma disken igen...den blev ju full efter all bakning. 😂 Vilket inte är speciellt ovanligt när det gäller mig. 😉
Skulle dammsuga idag med...men det har jag inte hunnit med riktigt än så får se...kan egentligen lika gärna ta det imorgon efter frukost medans barnen städar sina rum innan vi ska iväg på aktiviteter och ärenden.
Men men...nu ska jag sluta tjöta och påbörja recept mm så ni slipper vänta så länge till!
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback