Food

Vi har precis ätit mat här. Idag stod det stekt lövbiff med kroketter och bearnaisesås på menyn. Så jäkla gott!


Stora sonen stannade och åt lite mat och så tog han muffins till efterrätt. ❤
Saknar honom så mycket och ser honom alldeles för sällan. 😢

Nu när sonen åkte så är de andra tillbaka vid datorer och tv-spel. Själv sitter jag i soffan och skriver till er medans maten sjunker och väntar på att diskmaskinen ska bli klar så jag kan tömma och fylla den igen!
Funderar även över vad man ska göra sen...baka mer? Se en film? Sova?
Sistnämnda är nog bäst att undvika. 😂
Yeeees!
Insåg precis att klockan inte är så mycket. Så jag skulle kunna se reprisen av Grey's Anatomy på 5:an nu kl 15.25 då jag missade det i onsdags igen! Så slipper jag se det via datorn utan text för en gångs skull! 😉 
Så får det bli. Men först fixa disken!
Ciao! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback